بوتیک لباس از شغل‌هایی است که غالباً جذب و نگهداری مشتری در آن به نسبت سخت می‌باشد. طرح‌های جدید و افزایش قیمت روزافزون اجناس و همچنین تنوع طلبی افراد براین مشکل افزوده است.

اتفاقاً یکی از مشاغلی که ار پنل پیامکی صبا اس ام اس استفاده می‌کنند همین بوتیک لباس و لباس فروشان محترم است. در همین رابطه گفتگویی با یکی از این مشتریان عزیزمون درمورد رضایت مندی از تبلیغات پیامکی و امکانات صبا اس ام اس داشتم که ایشان فرمودند:

" پنل ارسال پیامک باعث پیشرفت چشمگیر فروش و کسب درآمد آنها داشته است. بخصوص در این شرایط کرونایی که در جهان حاکم شده است. اوایل کار تعدادی پیامک آفر برای مشتریان همیشگی ارسال کرده‌اند. اما کم کم پیامک تبلیغاتی در سطح منطقه اطراف فروشگاه انجام داده‌اند. مشتریان جدید به فروشگاه مراجعه کرده و خرید انجام داده‌اند. برای این مشتریان پیامک‌هایی با محتوای محصولات جدید ارسال می‌کنیم."

تبلیغات برای بوتیک لباس

فروشگاه‌های لباس همانند هر کسب‌وکار دیگری نیاز به تبلیغ و دیده شدن دارد. بااستفاده از روش‌های مختلفی مانند تبلیغ در تلویزیون، رادیو، بیلبوردها، شبکه‌های اجتماعی، سایت‌های پُربازدید، گوگل ادز و ... می‌توانید برای بوتیک تبلیغات انجام دهید، اما ما می‌خواهیم در این مطلب روی بازاریابی پیامکی تمرکز کنیم و در مورد روش‌های مختلف تبلیغ از طریق پیامک و جذب مشتری صحبت کنیم. برای تبلیغ از طریق پیامک نیاز است اول پنل اس ام اس تهیه کنید.

پنل اس ام اس چیست؟

شاید شما هم مثل خیلی از مخاطبان ما، که میپرسند پنل پیامکی یعنی چی؟، اطلاعی از سامانه ارسال اس ام اس نداشته باشید. نگران نباشید چون تعریف و روش‌های کار با سامانه را در ادامه به صورت کامل توضیح می‌دهیم.

پنل اس ام اس سامانه تحت وب است که برای ارسال، دریافت و مدیریت پیام استفاده می‌شود. پنل اس ام اسی محیطی تقریباً شبیه به ایمیل (تا بتوانند برای افراد مختلف ایمیل ارسال و دریافت کند) را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، اما سامانه پیامکی امکانات بسیار متفاوت و کاربردی را به مشتریان می‌دهد، که برخی از مزیت‌های مهم تبلیغات برای بوتیک با پنل را در ادامه عرض خواهیم کرد.

امکان ارسال انبوه اس ام اس

مشتریان هدف بوتیک افراد زیادی هستند، پس وقتی فروشنده تصمیم به ارسال اس ام اس تبلیغاتی داشته باشد، باید برای مخاطبان زیادی بفرستد. سامانه پیامکی امکانی به نام ارسال انبوه را در اختیار مشتری قرار می‌دهد تا با استفاده از آن، به صورت هم‌زمان برای افراد زیادی مثلاً ۱۰۰ هزار نفر پیامک بفرستد.

باید وارد سامانه پیامکی شوید، متن اس ام اس را بنویسید و سپس در قسمت شماره‌ها، شماره موبایل کاربران را به صورت فایل اکسل، متنی یا از دفترچه تلفن وارد کنید. پیام به صورت هم‌زمان برای تعداد زیادی از مخاطبان ارسال می‌شود.

اگر فروشنده‌ای بتازگی فروشگاه و بوتیک لباس را افتتاح کرده باشد و شماره‌ای از مشتریان نداشته باشد، آیا استفاده از پنل پیامکی برای او نیز مناسب است؟

برای مناطق اطراف بوتیک پیامک بفرستید

یکی از تبلیغات هدفمند برای فروشگاه لباس، ارسال اس ام اس برای مخاطبان اطراف مغازه است. گفتگوی اول مطلب را به یاد دارید؟ برای مخاطبان منطقه اطراف فروشگاه پیامک تبلیغاتی فرستاده بود، به نظر شما شماره افراد مختلف را از کجا تهیه کرده است؟

سامانه پیامکی صبا اس ام اس قابلیتی بنام ارسال پیام از روی نقشه را در اختیار کاربران قرار داده‌است، که می‌توانند از روی نقشه شماره مخاطبان را پیدا کنند. کاربر وارد سامانه صبا اس ام اس شده و روی گزینه ارسال ازروی نقشه کلیک کرده است. نقشه شهر تهران به صورت پیش‌فرض باز می‌شود (می‌توانید از کادر بالای صفحه، شهرهای دیگری را انتخاب کنید). روی نقشه میدان فردوسی را پیدا و روی منطقه ایرانشهر کلیک کرده است. شماره‌ها به صورت طبقه‌بندی شده همراه اول و ایرانسل به صاحب فروشگاه نمایش داده می‌شود و او می‌تواند هر اپراتوری را که می‌خواهد انتخاب و پیامک را ارسال کند. به این ترتیب صاحب بوتیک اس ام اس هدفمند ارسال کرد و مشتریان زیادی برای خرید و دیدن محصولات به مغازه او رفتند.

با استفاده از امکان ارسال پیامک از روی نقشه می‌توانید برای ۱۷ شهر بزرگ کشور که نقشه دارند، پیام بفرستید و برای شهرای کوچکی که نقشه ندارند می‌توانید از ماژول ارسال اس ام اس با کدپستی استفاده کنید.

ارسال اس ام اس با کدپستی

با کدپستی هم می‌توان اس ام اس فرستاد، کافیست ۳ تا ۵ شماره اول کدپستی منطقه را داشته باشید. وارد سامانه پیام کوتاه شوید و روی قسمت ارسال کدپستی کلیک کنید، متن پیام را بنویسید و سپس در مرحله دوم و برای وارد کردن شماره‌ها، ۳ تا ۵ رقم اول کدپستی را وارد کرده تا شماره‌های منطقه موردنظر نمایش داده شود. شماره‌ها به تفکیک همراه اول و ایرانسل است، اپراتور موردنظر را انتخاب و پیام را بفرستید.

تخفیف را برای مشاغل و اصناف خاص بفرستید

گاهی اوقات فروشنده‌ها به مناسبتی خاص مثلاً روز مهندس برای مشتریان تخفیف درنظر می‌گیرند، در این صورت مخاطبان هدف پیامک تخفیف مهندسان هستند. به نظر شما چگونه می‌توان شماره مهندسان مختلف را تهیه و برای آن‌ها پیامک ارسال کرد؟

قابلیت بانک اصناف و مشاغل برای دسترسی به شماره تلفن شغل‌ها و اصناف گوناگون طراحی شده است. برای هر شغلی که شماره نیاز داشته باشید، می‌توانید از بانک کامل اصناف و مشاغل سامانه صبا اس ام اس استفاده کنید، اما چگونه می‌توان از این امکان استفاده کرد؟

مثال تخفیف برای روز مهندس در نظر بگیرید، کاربر باید وارد سامانه پیامکی شود و متن پیامک را بنویسد، سپس از قسمت فیلتر شماره‌ها روی گزینه بانک اصناف، مشاغل و دارندگان صنایع کلیک کنید. می‌توانید دسته‌بندی مهندسی را انتخاب و برای همه پیام ارسال کنید یا اینکه روی گرایش کلیک کرده و گرایش مختلف از جمله اتومایون صنعتی، متالوژی، مخابرات، دفتر مهندسی و ... انتخاب و پیامک بفرستید.

لینک محصولات جدید را با اس ام اس اطلاع‌رسانی کنید

قطعاً شما برای تبلیغات و معرفی محصولات خود از شبکه‌های اجتماعی مختلف یا سایت استفاده می‌کنید، برای معرفی محصولات جدید یا معرفی صفحه‌های اجتماعی می‌توانید لینک را به‌همراه متنی جذاب برای کاربران بفرستید، تا روی لینک کلیک کنند و با محصولات آشنا شوند.

خرید پنل اس ام اس

شما در این مقاله با پنل اس ام اس و مزایای آن برای بوتیک لباس و بازاریابی پیامکی آشنا شدید. برای خرید پنل پیامکی به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده یا جهت اطلاعات بیشتر باما تماس بگیرید.