اشخاص حقیقی می‌توانند در اپراتور 9000 بدون ارائه مدارک حقوقی، سفته یا چک اقدام به خدماتی کردن خط اختصاصی (خط خدماتی 9000) جهت ارسال به بلک لیست سیاه نمایند.

احتمالا با مشکل ارسال پیامک به بلک لیست مواجه شدید و می‌دانید در حالت معمول به شماره های لیست سیاه مخابرات نمی‌توان پیامک ارسال کرد و تنها راهکار آن خطوط خدماتی هستند. یعنی فقط از خطوط خدماتی می‌توان به بلک‌لیست پیامک ارسال داشت. اما هیچ خطوط ارسال پیامک بصورت پیشفرض خدماتی نیست و باید خط را خدماتی کرد.

تا به امروز فقط اشخاص حقوقی (شرکت های ثبتی) با مدارک شرکتی و ارائه سفته می‌توانستند خط پیامک خود را خدماتی کنند و اشخاص حقیقی عادی که بیشتر هم استارتاپ‌ها بودند امکان خدماتی کردن خط را نداشتند تا اینکه اپراتور جدید با پیش شماره 9000 وارد شد و این قوانین را ساده‌تر کرده و این امکان را فراهم نمود تا هر شخص عادی هم بتواند خط خدماتی اپراتور 9000 را بدون سفته و مدارک شرکتی تهیه کند.

مدارک لازم خط خدماتی اپراتور 9000

اپراتور 9000 تنها اپراتور پیامکی است که علاوه بر اشخاص حقوقی، اشخاص حقیقی نیز امکان خدماتی کردن خط اختصاصی با پیش شماره 9000 را دارد. تنها مدرک لازم برای خدماتی کردن خط 9000 یک جواز کسب و کار می‌باشد. حالا این جواز کسب و کار می‌تواند مدارکی از شرکت ثبت شده باشد و یا حتی اینماد یک وبسایت یا پروانه کسب مغازه و هر مجوز کسب و کار دیگری هم قابل قبول است. پس بدین‌صورت هرکسی می‌تواند با جواز کسب و کار یک خط خدماتی کاملا اختصاصی داشته باشد.

خدماتی کردن خط با اینماد

در گذشته خدماتی کردن خط با اینماد سایت برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین بخصوص استارتاپ نوپا یک آرزو بود ولی درحال حاضر صبا اس ام اس شرایط خدماتی کردن خط خدماتی با اینماد را فراهم کرده و شما را به این آرزو رسانده است. از آنجایی که دریافت اینماد بسیار ساده و شدنی است پس براحتی می‌توانید خط خدماتی اختصاصی 9000 را بدون سفته و شرکت و … تهیه کنید و از یک خط خدماتی اختصاصی ثابت و مشخص در پیامک‌های ارسالی کسب و کار خود استفاده کنید.

ویژگی شماره خدماتی اپراتور 9000

خط خدماتی 9000 مزایا و ویژگی منحصر به فردی دارد که در لیست زیر به چند مورد اشاره می‌کنیم:

  • قابلیت خدماتی کردن برای اشخاص حقیقی
  • ارسال نامحدود به بلک لیست
  • خطوط اختصاصی می‌باشد (علاوه ارسال، دریافت پیامک هم دارد)
  • خطوط یکتا هستند و تغییر نخواهد یافت
  • خطوط 8 رقمی هستند که رند محسوب می‌شود
  • قابل استفاده در وبسرویس API و افزونه‌های پیامک
  • سرعت ارسال آنی
  • بدون محدودیت در تعداد و متن
  • امکان ارسال متن تبلیغاتی به لیست مشتریان

خطوط خدماتی اختصاصی اپراتور 9000 در واقع جایگزین مناسب برای “ارسال باشگاه مشتریان” سامانه صبا اس ام اس است که خطوط اپراتور 9000 حساسیت بسیار کمتری نسبت به کلاب club دارد و تقریبا هر نوع متن اطلاع‌رسانی و حتی تبلیغاتی را می‌توان به لیست مشتریان ارسال کرد.

معایب خطوط اختصاصی اپراتور 9000

تنها عیب و ایرادی که می‌توان به خط خدماتی اپراتور 9000 نسبت داد قیمت خطوط خدماتی اختصاصی 9000 است. از آنجایی که این خطوط بصورت اختصاصی (با مالکیت خود کاربر) بصورت هشت رقمی ارائه می‌شود و خطوط 8 رقمی هم جزو خطوط رند محسوب می‌شود، قیمت خرید این خطوط کمی بالا است و در حال حاضر خطوط ارقام بالا و یا رایگان از اپراتور 9000 ارائه نمی‌شود ولی احتمال دارد که در آینده خطوط ارزان‌تر و یا حتی خط رایگان اپراتور 9000 هم ارائه شود.

همچنین شماره خدماتی 9000 برای ارسال به شماره‌هایی که خودتان وارد می‌کنید مناسب است. مثلا ارسال‌های وب سرویس و یا ارسال تکی یا گروهی به لیست شماره‌ها، اسال به دفترچه تلفن و هر نوع ارسال دیگری که شماره‌ها را دارید. ولی اگر بخواهید به دیتابیس‌های سامانه ارسال بلک‌لیست کنید مانند ارسال‌های منطقه ای، از روی نقشه و … خطوط 9000 مناسب نیست و باید از امکان ارسال پیامک با سیمکارت (ارسال سیمکارتی) سامانه استفاده کنید.

هزینه خدماتی کردن خط اپراتور 9000

برای خدماتی کردن خطوط اپراتوری از جمله خطوط اپراتور 9000 هیچ هزینه اضافی دریافت نمی‌شود و تنها هزینه پرداختی برای خرید خط 9000 است.

از کجا خط خدماتی اختصاصی 9000 با اینماد بگیریم؟

برای خرید خط خدماتی 9000 بدون سفته شما باید در ابتدا یک پنل پیامکی داشته باشید و سپس برای این پنل خط اختصاصی 9000 خدماتی تهیه کنید. برای خرید پنل اس ام اس به صفحه اصلی سایت صبا اس ام اس مراجعه نمایید و یکی از پنل های ارسال پیامک را باتوجه به امکانات آن و نیازهای خود ثبت سفارش نمایید.